søndag 22. september 2013

Støpejernsgryte

Å hvor mye jeg har lyst på denne støpejernsgryten fra Le Creuset. Men den er jo såå dyr!! Her om dagen så jeg filmen julia og Julie. En Must see for kokkeglade. Da lagde hovedpersonen Julie en Boeuf bourgignion etter den kjente kokken Julia Childs som har spesialisert seg på det franske kjøkken. Har googlet litt rundt om denne retten og som jeg forstår er den visst helt fantastisk. Smaker som michelinstjerner blir det fortalt. Så da skal jeg ønske meg denne til jul. Og da skal jeg lage denne retten så får dere høre hvordan det ble.

Jeg tror gryten min blir oransje (eller rød). Men vi får se. Vi skal snart bygge hus så tenkte den må matche kjøkkenet litt. Kjøkkenet blir valnøttfarget så tror oransje blir en stilig variant på jerngryten.

Er den ikke kul??!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar