lørdag 21. september 2013

Verdens fineste brudebukett inspirasjon

Jeg tittet nettopp igjennom noen bilder og kom over brudebuketten jeg hadde da jeg giftet meg.

Da jeg først så den da jeg satt hos frisøren på bryllupsdagen under klargjøringen ble jeg blank på øynene. Ikke fordi jeg var lei meg, men tvert motsatt. Jeg var så utrolig overrasket over at blomsterdekoratøren hadde skjønt til punkt og prikke hva jeg ville ha ut av de få ordene jeg hadde sagt om hvordan jeg ville at den skulle se ut. Når jeg ikke en gang selv visste hvordan jeg ville at den skulle se ut.

Det er så utrolig deilig å møte på slike mennesker.

Jeg syns denne buketten var helt nydelig og helt perfekt til meg. Og jeg tror denne buketten var begynnelsen på min elsk over romantisk interiør.  Da gjerne den gammelrosa delen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar